Ana Sayfa

12 Ekim 2011 Çarşamba

Yine , yeni , yeniden ...

Varolmanın da  ötesinde kaybolmanın huzurlarında geçmiş ile gelecek çatışmasına yeniden duyulan özlemden kim zevk alır ki.?

Yine yeni yeniden hissetmek istiyorum ...

herşeye rağmen güzel şeyler de var : hikayenin,  balkan sevdasıyla filizlenmesi , büyümesi ve olgunlaşması gibi ..:)
 kısmen boşnak telafuzlarında hatalar da yapsam, kimi zamanlar ses olarak pes de kalsam ;  hele kaydı yaparken, kapının çalmasından çıldırsam da... merak etmeyin bu kayıt kulaklarınızı tırmalamayacak :)

.. benden size gelsin ..keyifli dinlemeler...
,


10 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

ya allahım! şuan tarifsiz sevinçler içindeyim=)

demek sen şarkı da söylüyosun hemi de böyle boşnakça gibi zor bi dilde! can-ı gönülden tebrik ediyorum Berat çok beğendim, müzik de çok güzel.

ben de karaoke delisi bi insan olduğumdan dolayı, bir kez de paylaşma cesaretin içn takdir ettim ;)

arsené dedi ki...

teşekkür ederim sevgili doktorum :) beğenmeniz beni mutlu etti.. Zaman zaman bu şekil boşnak, makedon, romanya halk şarkılarıyla karşınıza çıkabilirm, ona göre ..;:)

Dr.eamer dedi ki...

herzaman bekleriz efenim ;)

Blogger Bolat dedi ki...

Merhaba, bence çok başarılısın :)

arsené dedi ki...

teşekkür ederim bolat ; çok naziksin :)

FeRaŞe dedi ki...

valla ne diyim gerçekten çok beğendim.

arsené dedi ki...

teşekkür ediyorum :)inan,beğenmene çok sevindim

FeRaŞe dedi ki...

o halde yorumlarım kıymetli diyebilirmiyim ?

arsené dedi ki...

Tam üstüne bastınız :) .. Kesinlikle diyebilirsiniz ...

FeRaŞe dedi ki...

:) O HALDE SEVİNDİM. yine söylüyorum hep söylicem bu şekildeki kısa notlarına hayranım :)