Ana Sayfa

25 Ekim 2011 Salı

Son moda insan, sağlığa zararlıdır ..!

İnsanlıktan zerre kadar nasibini almamış , "canlı" kategorisine koyamayacağım ; insan müsveddesi ırkçı insanları kınayarak , depremde maddi manevi zarar görmüş , travma yaşamış, psikososyal açıdan çökkün tüm insanlara geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum ;herkesi bu konuda empati yapmaya , maddi manevi duyarlı olmaya davet ediyorum ...

Unutmayalım ,son moda  insan sağlığa zararlıdır , ve her an sizi öldürebilir ... Lütfen insanlığı kirlenmişlikten kurtaralım..

İnsanlık için ,temizlik vakti ...!

İçimizdeki kötü tohumları ayıklama zamanı....!

5 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

İnsan olmak vasfı yeterli hepimiz için!

FeRaŞe dedi ki...

o kadar özet olmuş ki tebrik ederim, bahsettiğin insanların seni anlamasını bekleme hiç çünkü onlar 0.1 gr bile beyne sahip olmamış kıvrımsız beyinli insanlar. gerçi insan deyip de tüm insanlığı zan altında bırakmak istemezdim ama ne yazık ki yaradılış itibariyle insanlar işte. yüreğine sağlık.

arsené dedi ki...

bolat@ ; insan olmak zor bir sanat ;

çığlık@ ; herkes tarafından anlaşılmadan öte , sen ve senin gibi hisseden insanların beni anlaması daha önemli benim için ..

teşekkürler

FeRaŞe dedi ki...

:) duyarlılığın için kendi adıma teşekkür ederim ben. Cidden teşekkürler çünkü doğal afetin üzerinden bile prim yapmaya çalışmayı benim beynim almıyor. Almasın da..

arsené dedi ki...

@istiridye'den ; asıl ben çok teşekkür ediyorum sana; nazikliğin ve duyarlılığından dolayı ..:)