Ana Sayfa

7 Kasım 2011 Pazartesi

Saklambaç oynayan, kaleye mum diksin ..!

"Saklambaç oynayan,kaleye mum diksin...
Sağım solum sobe..."

Bizimkisi bir nevi oyun...saklanıyoruz,kovalıyoruz ve sonunda sobeliyoruz...
ya da sobeleniyoruz...

Oyunun gelişimi ise şöyle:
Önce mum kokan insan "transa" geçiyor,trans aleti ise mum ışığı
Sonrası oyunu kurallarına göre oynamak...
Kurallar ise çok basit..öğretilenleri içselleştirmek...

Ve finalde saklambaç oynadığımız çocukluğumuz,elimizde de bir mum ve kaleye dikiyoruz...
Artık rahatız ve gevşedik...
Sobeledik,oyun bozanlık yapmadık...

Saklambaç oynadık ve bilinçdışını sobeledik...
Başardık yani..

Bir oyun oynadınız ve umarım başardınız .!!!

( Fikret Mualla'yı anımsamak keyifli ve ötedir her daim ...)


11 Şubat 2006


18 yorum:

Kızılsakal dedi ki...

Yazıyı ayrı, şarkıyı ayrı beğendim.

FeRaŞe dedi ki...

Sen ne yaptin! Butun oyunlarim, saklandigim butun yerler cikti meydana! Sen ne yaptin, nasil basariyosun kalbimin en ince teline basmayi anlamiyorum. Berat harikaydi t.ler

arsené dedi ki...

@Patrick ; teşekkür ederim düşüncelerin için ; ben de yakın zamanda bu sounda yakın şarkılar da yapmaya çalışacağım, umarım onları da beğenirsin ...

@ cansu; sen bu konuda özelsin , ilham kaynağımsın :) insan hissedince tüm engelleri aşabiliyor ; aslında bunlar ortak yaşamlar , o yüzden bu durumları tahmin etmesi çok zor olmuyor , bu arada bir şarkı üzerinde çalışıyorum, bakalım neler çıkacak :)

Pembe Kereste dedi ki...

ama çok güzel yazmışsın

Dr.eamer dedi ki...

demek ki bir bende değilmiş bugünlerde çocukluğa özlem..

yine döktürmüşsün Arsen üstad;)

Dr.eamer dedi ki...

bi de şarkıyı çok sevdim..

arsené dedi ki...

@pembe kereste ; çok teşekkürler ; eksik olma :)

@dr.eamer ; kim de yok ki geçmişe duyulan özlem şu kokuşmuş dünyada :) ... teşekkürler ....

FeRaŞe dedi ki...

:) Bu ne gusel laf ama yani ne kdr hos bi cewapti ki o ozel kalabilsem keske hep

arsené dedi ki...

:) merak etmeyin siz, frekansı yakalayabildik , ayrıca ;
bunun hep böyle yoğunlaşarak gitmesi ise tek umudum ve istediğim ..

FeRaŞe dedi ki...

:) saklandığım yerleri açığa çıkaran adam, sen! Nasıl yani sobelendim mi ben? ve sen misin yani sobelyen? :)

arsené dedi ki...

Sobeleyim mi ki .? :) Tamamen size bağlı ; ama sobelenebilirim de ...

arsené dedi ki...

sobelenebilirim de sizin tarafınızdan :)

FeRaŞe dedi ki...

Çok derinimi ibliyosun artık. en sobelendim :) benim kalbimi katlayan acıyı sen de biliyosun artık. Okdr canım yanıo ki bazen tarifi yok işte.

arsené dedi ki...

evet haklısın ... seni daha çok üzmemek adına bu konuyu burada kapatıyorum ,yeniden bu acıyı sana hatırlattığım için de çok özür dilerim ...

FeRaŞe dedi ki...

dileme sen hiçbir şey için özür dileme nolur, özür sana yakışmıyo çünkü :$ umut demek sen demek unutma kendine iki kişilik bak :) ve hep yaz olur mu..

arsené dedi ki...

yarınlara ...!

Mörşıl dedi ki...

yazını okuyup okuyup tekrar tekrar sobeldim kendimi, içimi, halimi.
tekrardan bir yakınlaştık yine :)

sevgiler :)

murshill

arsené dedi ki...

teşekkürler Murshill ,