Ana Sayfa

24 Eylül 2011 Cumartesi

Sor bakalım torik'e.. Balıklar ülkesinden ne getirecek ?


Tanımlanamaz hayal ve ötesi, bir şehirde bir yudum çay içmek ...yaşamı demlemek mi.?

Denizi hissetmek,rüzgarla oyun oynamak mı..?

Adres doğru... istanbul ...


Sor bakalım torik'e.. Balıklar ülkesinden sana ne getirecek..?

sor bakalım gökyüzülerin efendilerine..Bugün hangi "kare"leri yansıtacaklar sana...

Bütün bunlar mı..? çok zor..aslında...haketmelisin..öncelikle...

Ve...
Tarihin "iz"leri bizlere der ki.?

İstanbul'u haketmek onunla bütünleşmek,onu içselleştirmekten geçer...

İstanbul,

asilsin,yaşamsın,sessizlerin "dilisin" bir o kadar da vefasızsın...

Sana söylenecek aslında çok şey var ama; zaman yetmez...

Neyse....kaldığım yerden devam edeyim.. tekrar 5 dk öncesine döneyim..

( yıllar öncesi  sene : 2006 )

8 yorum:

Pembe Kereste dedi ki...

İstanbul dünyanın en güzel şehridir ne Pasir ne Eyfel hiç bir şey yerini dolduramaz :)

arsené dedi ki...

Kuşlar en güzel estetik uçuşlarını nerede yapar ? İstanbul'da...

Balıklar en çok nerde anlam kazanır ..

İstanbul'da.. daha sayamayacağmız çok şey ..

değil mi ama ?

Dr.eamer dedi ki...

peki ya ben??

ben yeterince içselleştiremedim mi de İstanbulsuzluğa mahkum bırakıldım..

"İçimde tüten birşey; hava, renk, edâ, iklim;
O benim, zaman, mekân aşıp geçmiş sevgilim."

ama kem talih istediği kadar örsün ağlarını,vazgeçemem ki aşık olmaktan..O'nu ilk gördüğümde zaten kalbimin tüm toplu konutları dolmuştu=)

şu saatlerde tam da İstanbul özlemim doruklara ulaşmışken çok iyi geldi bu yazı..döktürdünüz yine Monsieur Arséne!

arsené dedi ki...

çok teşekkür ederim doktor hanım , teveccüğünüz ..:) 2006 yılında kaleme aldığım bir yazıydı ..

Kesinlikle katılıyorum söylediklerine , tüm renkleri barındırması ( siyah beyaz , gri ve diğerleri) istanbulu vazgeçilmez kılıyor zannedersem :

Pembe Kereste dedi ki...

Mimlendin:)

arsené dedi ki...

@ pembe kereste := niye yahu .? neden mimledin beni :)

Pembe Kereste dedi ki...

Bakalım ne cevap vereceksin merak ettim :D

arsené dedi ki...

olayı bir çözebilsem :) vereceğim de .... olayı bir türlü anlayamadım yahu :D ... çok utandım :)